Historie
Firma byla založena roku 1994, jako dceřiná společnost firmy AQUA PROCON s.r.o. Brno, z nutnosti oddělit inženýrské činnosti od činnosti projekčních.
číst dáleSpolečnost disponuje dostatečným kádrem stavebních techniků zabývajících se přípravou a dozorováním staveb, v současné době zaměstnává 33 pracovníků v úplném pracovním poměru vyčleněných pro inženýrské činnosti, kteří jsou zárukou kvality, jelikož mají dlouholeté zkušenosti při realizaci nejrůznějších vodohospodářských akcí a mnozí z nich své vědomosti autorizovali v oborech vodohospodářských staveb nebo staveb pozemních. Z pohledu profesní skladby společnost zaměstnává 21 pracovníků s vysokoškolským vzděláním stavebního případně ekonomického směru, 7 pracovníků se středoškolským vzděláním stavebního směru a 5 pracovníky se středoškolským vzděláním obecného směru.
Pro poměrně značný rozsah prací má firma odloučené pracoviště ve Znojmě a má možnost zajistit činnost v Olomouci a Praze, na odloučeném pracovišti firmy AQUA PROCON s.r.o. Firma dále zaměstnává v potřebném rozsahu rozpočtáře a cenaře a externími pracovníky na technické výpomoci a právní úkony.
V působnosti firmy jsou zaškolení pracovníci pro výkon souvisících činností (autorizace v oboru vodohospodářské stavby, vysokoškolská vzdělání příslušných směrů, absolventi školení o zadávání veřejných zakázek, novel zákonů souvisících s výkonem činnosti, oprávnění pro zpracovatelé projektů na SAPARD atd.).
Politika firmy
Politika kvality, environmentu a BOZP
Politika integrovaného systému managementu společnosti AP INVESTING, s.r.o. vychází z poslání společnosti a vytyčené vize a v jejich rámci chce reagovat na měnící se potřeby a požadavky zákazníků a dalších zainteresovaných stran a jejich očekávání ovlivňující směr všech aktivit společnosti. Ochranu životního prostředí a bezpečnost a ochranu zdraví pracovníků při práci považuje naše společnost nejen za podstatnou část svých podnikatelských aktivit, ale také za otázku postoje k základním obecným hodnotám.
Rozhodujícím faktorem, ovlivňujícím spokojenost zákazníků a vytváření dobrého jména společnosti, je kvalita poskytovaných služeb, jejíž nedílnou součástí je i aktivní přístup ochraně životního prostředí a k bezpečnosti a ochraně zdraví pracovníků při práci.
- péči o rostoucí spokojenost zákazníků, což je předpokladem k prosperitě společnosti a zlepšení konkurenceschopnosti, a proto naším zákazníkům nabízíme vysokou úroveň služeb v oblastech:
- přípravy staveb,
- poradenské činnosti pro zabezpečování financování staveb,
- včetně vyhodnocení dotací,
- zastupování investorů při organizování veřejných zakázek,
- stavebního dozoru,
- činnosti koordinátora BOZP na staveništích,
- inženýrské činnosti po ukončení stavby, aby trvale uspokojovaly jejich požadavky a předpokládaná očekávání.
- každého pracovníka a spolupracovníka, jakožto důležitého faktoru našeho úspěchu, aby byl:
- motivovaný a spokojený,
- měl vysokou odbornou úroveň,
- byl si vědom svého podílu odpovědnosti,
- byl si vědom dopadu svých činností na životní prostředí což je předpokladem dosahování trvalé prosperity společnosti a jejího šetrného chování k životnímu prostředí a plnění požadavků na BOZP.
- integrovaný systém managementu, jakožto nástroj zabezpečování a prokazování kvality poskytovaných služeb. V průběhu poskytování služeb budeme využívat metody a postupy šetrné k životnímu prostředí, doporučovat tyto environmentálně šetrné postupy svým zákazníkům a vyžadovat je od svých dodavatelů. Důsledně předcházet haváriím, skoro nehodám a situacím, jejichž důsledky by mohly mít negativní dopad na zdraví pracovníků. Přitom budeme vycházet zejména z preventivních přístupů.
- na neustálé zlepšování certifikovaného integrovaného systému managementu a zlepšování efektivnosti procesů ve společnosti realizovaných.
- zvyšování náročnosti vůči našim dodavatelům a upřednostňování dodavatelů s certifikovaným systémem managementu kvality, environmentálního managementu a managementu BOZP.
- důsledné plnění veškerých zákonných požadavků a právních a jiných předpisů týkajících se našich služeb. Především pak při naplňování potřeb a požadavků našich zákazníků, které jsou z velké části definovány také právními požadavky na ochranu životního prostředí a BOZP. Budeme se snažit snižovat možné negativní dopady na životní prostředí způsobené činnostmi našimi nebo našich zákazníků i nad rámec těchto právních předpisů a snižovat rizika BOZP na akceptovatelnou úroveň.
Svou politiku ISM společnost AP INVESTING, s.r.o. zaměřuje na:
Vedení společnosti se ztotožňuje s požadavky kladenými na integrovaný systém managementu normami ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001 a ČSN OHSAS 18001. Politiku managementu uplatňuje ve své každodenní výkonné i rozhodovací činnosti a ostatním pracovníkům chce jít příkladem.
Nahrazuje RVS č. 02/2009
Účinnost od 9. 5. 2011
Strategie firmy
Strategie společnosti
Použít schopnosti a znalosti svých zaměstnanců k poskytnutí pokrokového a efektivního řešení problémů svým zákazníkům v oblasti přípravy, řízení a realizace zejména vodohospodářských staveb. Pokračovat v chápání potřeb zákazníků a naplňování jejich očekávání prostřednictvím vzájemné a úzké spolupráce. Svou činností přispět ke zlepšení životního prostředí, k čistotě potoků a řek, protože voda je nenahraditelnou součástí života.
Certifikace, kvalifikace, oprávnění
Certifikace, kvalifikace, oprávnění
Systém managementu jakosti, který vychází z Politiky integrovaného systému managementu, byl vybudován za pomoci společnosti QUALISYS s.r.o. V červenci 2005 byla provedena úspěšná certifikace dle normy ISO 9001 : 2001 renomovaným certifikačním orgánem pro systém jakosti. Certifikát pokrývá celé spektrum činností poskytované společností AP INVESTING s.r.o.
Systém environmentálního managementu, který vychází z Politiky integrovaného systému managementu, byl vybudován za pomoci společnosti GEOtest, a. s. V únoru 2007 byla provedena úspěšná certifikace dle normy ISO 14001 : 2005 renomovaným certifikačním orgánem pro systém jakosti. Certifikát pokrývá celé spektrum činností poskytované společností AP INVESTING s.r.o.
Systém managementu BOZP, který vychází z Politiky integrovaného systému managementu, byl vybudován za pomoci společnosti QUALISYS s.r.o. V srpnu 2011 byla provedena úspěšná certifikace dle normy ISO 18001 : 2008 renomovaným certifikačním orgánem pro systém jakosti. Certifikát pokrývá celé spektrum činností poskytované společností AP INVESTING s.r.o
Vybavení
Vybavení firmy
Firma AP INVESTING s.r.o má ke své činnosti vybaveny kanceláře moderními počítači, případně přenosnou počítačovou technikou potřebnou pro vypracování předmětné zakázky. Počítače jsou propojeny vnitrofiremní počítačovou sítí s napojením na internet. V rámci výstavby nového sídla firmy na Palackého tř. 12 v Brně byla v objektu pořízena moderní strukturovaná kabeláž pro možnost vybudování počítačové sítě včetně možnosti napojení na INTERNET. Firma AP INVESTING s.r.o. vlastní a používá moderní digitální ústřednu SIEMENS. Napojení na INTERNET je realizováno vysokokapacitní pevnou linkou a radiomodemem.
Každý pracovník ve firmě má na „stole svůj počítač“ v konfiguraci odpovídající naistalovanému a používanému SW. Grafické výstupy ze všech druhů software jsou možné laserové černobílé tiskárny a barevné tiskárny, digitální kopírky.
Softwarové vybavení pro projektové řízení resp. řízení stavby je možné využít MS PROJECT
- produkt firmy Microsoft
- obecně zaměřený na projektová řízení a je použitelný pro řízení a sledování akcí
- je možný import z rozpočtového systému RTS, propojený s Callidou
MS PROJECT je nástrojem pro dosažení:
- efektivního plánování
- vyhledávání kritických míst projektů
- dynamického vyhodnocování ekonomických údajů v čase
- sledování postupů prací
- snazší práce řídících pracovníků
- členění řídících struktur
- optimální využití zdrojů
- zlepšení komunikačních možností
Dále jsou k dispozici CAD programy AUTOCAD a MICROSTATION. Jsme schopni pomocí těchto programů a vzhledem k napojení na síť internet přijímat výkresovou dokumentaci v digitálním tvaru (kontrole, připomínkování, na vědomí, atd.). V případě potřeby je možné vytisknout kdykoliv potřebné dokumenty (výkresy) na velkoformátové tiskárně HP DesignJet (barevný plotr), případně na laserové nebo inkoustové barevné tiskárně.
Pro kontrolu rozpočtů případně kalkulace stavebního dodavatele používáme rozpočtový systém firmy RTS Brno. Součástí tohoto systému jsou moduly: rozpočtový program, kalkulace, nabídky, případně další. V rámci tohoto programu je možno použít ceny RTS Brno, URS Praha, případně vlastní kalkulované detailní nebo agregované položky.
Ke zpracování textů, tabulek a výpočtů se používá programový balík MS Office.
Dále mají pracovníci firmy přidělena služební vozidla a mobilní telefony pro zajištění včasného a bezproblémového kontaktu s klienty firmy a ostatními subjekty nutnými k výkonu všech činností.
V roce 2000 se firma přestěhovala do společného objektu firmy AQUA PROCON s.r.o., který jsme společným přístupem zrekonstruovali.
Adresa nového objektu je:
Brno 612 00, Palackého tř. 12
tel.: 541426060
e-mail: iva.madaraszova@apinvesting.cz
Personál
Personální složení
Společnost disponuje dostatečným kádrem stavebních techniků zabývajících se přípravou a dozorováním staveb, v současné době zaměstnává 29 pracovníků v úplném pracovním poměru vyčleněných pro inženýrské činnosti, kteří jsou zárukou kvality, jelikož mají dlouholeté zkušenosti při realizaci nejrůznějších vodohospodářských akcí a mnozí z nich své vědomosti autorizovali v oborech vodohospodářských staveb nebo staveb pozemních. Z pohledu profesní skladby společnost zaměstnává 19 pracovníků s vysokoškolským vzděláním stavebního případně ekonomického směru, 6 pracovníků se středoškolským vzděláním stavebního směru a 4 pracovníky se středoškolským vzděláním obecného směru.
Pro poměrně značný rozsah prací má firma zřízenu kancelář v Praze a má možnost zajistit činnost v Olomouci a Praze, na odloučeném pracovišti firmy AQUA PROCON s.r.o. Firma dále zaměstnává v potřebném rozsahu rozpočtáře a cenaře a externími pracovníky na technické výpomoci a právní úkony.
V působnosti firmy jsou zaškolení pracovníci pro výkon souvisících činností (autorizace v oboru vodohospodářské stavby, vysokoškolská vzdělání příslušných směrů, absolventi školení o zadávání veřejných zakázek, novel zákonů souvisících s výkonem činnosti, oprávnění pro zpracovatelé projektů na SAPARD atd.).
Živnostenské listy
Živnostenské listy
GDPR
GDPR
Informace o zpracování osobních údajů pro koncové uživatele
Společnost AP INVESTING, s.r.o., se sídlem Palackého třída 768/12, 612 00 Brno, IČ: 60712121, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 15714 (dále jen „AP INVESTING“) zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „GDPR“). Níže Vám jako našemu koncovému uživateli (dále jen „Koncový uživatel“) poskytujeme základní informace o zpracování osobních údajů.
V rámci obchodního vztahu mezi firmou AP INVESTING, s. r. o. a Koncovým uživatelem zpracovává AP INVESTING, s. r. o. následující osobní údaje Koncových uživatelů (popř. fyzických osob zastupujících Koncového uživatele, je-li Koncový uživatel právnickou osobou), a to zejména:
- jméno a příjmení
- adresa
- funkce
- místo podnikání
- IČ, DIČ
- číslo bankovního účtu
- telefonní číslo
- e-mailová adresa
- případně další údaje poskytnuté Koncovým uživatelem v rámci vzájemné obchodní spolupráce
(dále jen „Osobní údaje“)
Osobní údaje budou zpracovány za účelem identifikace smluvních stran a plnění ze smlouvy a dále za účelem evidence smlouvy a budoucího případného uplatnění a obrany práv a povinností smluvních stran, případně také pro marketingové účely na základě oprávněného zájmu společnosti AP INVESTING, s. r. o.
Osobní údaje budou zpracovávány za výše uvedeným účelem po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu 10 let od posledního plnění ze smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší.
AP INVESTING, s. r. o. prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a nebudou poskytnuty žádné třetí osobě vyjma veřejnoprávních orgánů, vůči nimž má AP INVESTING, s. r. o. zákonnou povinnost sdělovat takové osobní údaje, poštovních doručovatelů při komunikaci s Koncovým uživatelem.
Za podmínek stanovených v GDPR má Koncový uživatel zejména právo požadovat od společnosti AP INVESTING, s. r. o. přístup k Osobním údajům, právo na jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.
Koncový uživatel má právo podat stížnost u dozorového úřadu, pokud se domnívá, že zpracováním Osobních údajů bylo porušeno GDPR. Tímto dozorovým úřadem je pro subjekty údajů s bydlištěm v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů.